Plezier overal, voor iedereen

VodafoneZiggo verzorgt de connecties en het entertainment die mensen plezier brengen. We zorgen ervoor dat zij binnen- én buitenshuis een goede verbinding hebben – via vast, mobiel en wifi – en door altijd de best mogelijke content aan te bieden. Zo creëren we de optimale beleving van entertainment en communicatie. Kijkers genieten van ons rijke filmaanbod en de nieuwste series op Ziggo Movies & Series. Die kunnen ze zien op tv, smartphone of tablet, zelfs in het buitenland. Ondernemers ervaren meer plezier in hun werk vanwege de snelle en betrouwbare verbindingen. Voor families zijn er voordelige groepsabonnementen, waarmee de gezinsleden zo lang met elkaar kunnen bellen als ze willen. Muziekfans zien hun idolen in de Ziggo Dome, sportliefhebbers genieten van Ziggo Sport, Ajax-supporters maken kans op unieke arrangementen bij hun club. Wij maken dat allemaal mogelijk. En daar hebben we zelf ook plezier in. Met de combinatie van unieke eigen content, sterke content van derden en een kijkomgeving waarin bedieningsgemak voorop staat, weten we steeds meer klanten aan ons te binden.

Steeds meer mensen kijken tv via een app op hun smartphone of tablet. Inmiddels hebben we ruim 1,5 miljoen actieve gebruikers van Ziggo GO. Ik ben er trots op dat de Ziggo GO-app tot de absolute top behoord van meest gebruikte en gewaardeerde tv-app van Nederland. Dat laat zien dat wij met de continue ontwikkeling van dit platform de juiste keuze maken en relevant zijn en blijven voor onze klanten.

Robin Kroes
Executive Director Strategie & Integratie