Ziggo Wow: de ultieme ervaring

We willen dat onze klanten niet alleen via hun beeldschermen een 'wow'-ervaring hebben, maar ook in het echte leven. Daarvoor organiseren we speciale live-evenementen en online wedstrijden met bijzondere prijzen.

Concerten, sportevenementen en prijsvragen

Naast de Johan Cruijff ArenA ligt de Ziggo Dome, een populaire plek voor popconcerten en andere optredens, vanwege de goede akoestiek en de locatie dicht bij uitvalswegen en stations van het openbaar vervoer. Een groeiend aantal artiesten uit binnen- en buitenland weet de concertzaal inmiddels te vinden – de Ziggo Dome staat in de top 5 van best verkopende concertzalen ter wereld. In 2018 verwelkomden we er onder anderen U2, Justin Timberlake, Pearl Jam en Lady Gaga. Muziekliefhebbers kunnen Golden Seats in de Ziggo Dome winnen, waar ze een jaar lang gratis alle concerten en evenementen mogen bijwonen vanaf hun eigen luxe stoelen met perfect zicht op het podium.

Als sponsor van Ajax presenteren we geregeld bijzondere arrangementen en prijsvragen voor fans van de club. Ajax-supporters maken kans op Golden Seats: twee stoelen pal achter de dug-out in de Johan Cruijff ArenA, waar ze alle thuiswedstrijden van Ajax mogen zien. Of op een overnachting in het Ziggo Huisje in de Amsterdam ArenA, waar ze samen met oud-voetballer Jari Litmanen naar de klassieker tegen Feyenoord kunnen kijken.