Samen werken aan onze organisatie

In twee jaar tijd ontwikkelde VodafoneZiggo zich tot een sterk bedrijf met een duidelijke strategie, heldere doelen en een nieuwe bedrijfscultuur. Onze medewerkers kregen er honderden nieuwe collega's bij, die samen die cultuur vormgeven. Een groot deel van hen verhuisde naar het Central Office in Utrecht. We zijn gestart met 'agile' teams. Bijna alle medewerkers volgden programma's waarin zij hun kennis verdiepten over onze producten, diensten, visie, missie, strategie, waarden en klantbeleving. Onze 'people leaders' hadden hierin een belangrijke, ondersteunende rol.

Bij alles wat we doen, staat de mens centraal. We staan klaar om onze klanten de beste producten en diensten te bieden, waarbij we altijd proberen hun verwachtingen te overtreffen. Binnen VodafoneZiggo zijn het de mensen die onze beloften waarmaken. De mens centraal stellen, betekent ook dat we speciale aandacht hebben voor duurzaamheid. We besparen energie waar we kunnen, reduceren de uitstoot van CO2 en stimuleren onze medewerkers om met het OV te reizen.

Ons doel is om de joint venture VodafoneZiggo tot een succes te maken. Door onze purpose te verankeren in de haarvaten van onze organisatie. Door de nadruk te leggen op onze gezamenlijke waarden en cultuur. Door een heldere organisatiestructuur te creëren, met duidelijke rollen en verantwoordelijkheden. Door mensen letterlijk en figuurlijk samen te brengen, bijvoorbeeld in ons nieuwe centraal hoofdkantoor.

Thomas Mulder
Executive Director HR